Grattis Mamma! :))<33

Idag är det mors dag! :DD Grattis mor!;DD<3


Idag kommer min bror o hans flickvän!;D vi ska äta tårta! Igår va jag o tittade på pirates of the carribean med Mamma, David o Helen!
Inne på bugerking träffade jag Lina<3 ;D
Och idag ska jag o mamma in till stan o köpa min plattång kanske. ;D<3 annars gör vi väll det i veckan nån gång :))
Hanna <3 A.. :D<3


ohnej de är inte Adam!;)<3
HIHIH! Skit gulliga!<33
SÖTA!


Jag vaknade kl 09:30 :(( <3 skulle sova längre om jag inte var så förkyld!! :((<3
nu ska jag redigera en bild åt Helen! ;DD<3 


På tal om ngt annat:
Asså! alla som säger att jag är kär i honom kan ju ta sig i röven!
O ni som sagt att vi är tsm kan ju bara hoppa ut över en bro!
Jävla idioter.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0