harald o jag vi har jätte tråkigt.

hejjhejj
rubriken har inget med inlägget o göra. x)
de va mest bara för jag nt kom på ngt! AHAHA
men iaf. jag saknar mina kompisar i tollarp.
helt förjävligt att man ska stanna här i en vecka till. men jag får se turen i oturen : Jag får träffa pappa (Yy)
kan ju bjuda på en bild me.
men jag tycker att ni är rätt dåliga på att kommentera.  så de får ni börja göra!
HAHA.
just nu sitter jag o leker fjortis med mejj själv...
bara för jag har tråkigt på ett sätt alla andra inte har på! :D
jag ser ju hur många som kollar bloggen, och de är rätt många. men typ inga kommnetrar. :(

Kommentarer
Postat av: Harreboi

haha bästa rubriken ;P

2011-07-27 @ 18:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0